Kuvia vuoden 2025 kalenteriin

2.5.2024

Paimensukuisen Lapinkoiran Seuran seinäkalenteri vuodelle 2025 kaipaa kuvaehdotuksia! Kuvaehdotukset toimitetaan tämän sivun lomakkeella. Kuvat tulee lähettää viimeistään 23.6.2024. Valittujen kuvien kuvaajiin ollaan yhteydessä heinäkuun aikana. Valituksi tulleiden kuvien lähettäjät saavat kiitokseksi kaksi kalenteria. Lähetettyjä kuvia voidaan käyttää kalenterin lisäksi Paimensukuisen Lapinkoiran Seuran muussa viestinnässä, kuten Reviiri-lehdessä, kotisivuilla ja sosiaalisessa mediassa.

Kuvakisan säännöt:
- Kuvassa saa olla vain paimensukuisia lapinkoiria.
- Jos lähetät jonkun muun ottaman kuvan, pyydä lupa kuvan lähettämiseen. Kuvan käyttöön liittyvien lupien varmistaminen on kuvan lähettäjän vastuulla.
- Yksi henkilö voi osallistua kuvakisaan kahdella (2) kuvalla. Kuvat lähetetään samalla lomakkeella. Kilpailuun voi halutessaan osallistua vain yhdellä kuvalla.
- Kuvan tulee olla vaakasuuntainen.

Kuvan tiedot

Jos kuvassa on useampi koira, mainitse nimet siinä järjestyksessä, kuin koirat ovat kuvassa. Vaihtoehtoisesti voit eritellä koirat selkein tuntomerkein (kuten värein).

Lähettäjän tiedot

Lähettämällä lomakkeen hyväksyn tietosuojaselosteen ja tietojeni tallentamisen.

Ethän ole robotti? Kirjoita yhteenlaskun vastaus alle.