Myyntituotteet

Tuotevalikoima uudistuu! Uusi mallisto julkaistaan vuoden 2024 aikana.

Tällä sivulla olevat tuotteet tilataan verkkokaupasta

Loput vuoden 2024 seinäkalenterit nyt -50% hintaan 6€/kpl + postikulut! Kalenteritilaukset vain verkkokaupan kautta (klikkaa kuvaa). HUOM! KALENTERI POSTITETAAN VASTA, KUN VERKKOKAUPAN LASKU ON MAKSETTU! Kuvat ja koirat: 🔸 KANSI Hanna Finne, Crystal Kettumetsän Lempeä Jätti 🔸TAMMIKUU Mika Vartiala, Kajaskiven Ventolintu Varpunen 🔸HELMIKUU Sonja Ukkola, Erimoone Napapiiri 🔸MAALISKUU Viivi Mahlakaarto, Umpihangen Pontuksen Noki 🔸HUHTIKUU Mikko Soimakallio, Baro 🔸TOUKOKUU Sylvia Steiner, Osmo von Mainikka Beana 🔸 KESÄKUU Jari Salonen, Soutajan Pedri Perämies 🔸HEINÄKUU Markus Palo, Crystal Varjojen Vaeltaja 🔸ELOKUU Laura Ahopelto, Mierka Hiiden Rekku 🔸SYYSKUU Saara Nurmi, Crystal Mamman Pikkuriiviö 🔸LOKAKUU Nella Halmeenmaa, Reppulin Carnen 🔸MARRASKUU Merja Korhonen, Juskankankaan Kesäheinä ja Juovattaan Uskomaton Tarina 🔸JOULUKUU Kirsi Tokkonen, Ettäänperän Victooria ja Erimoone Näppituntuma
Paimensukuisen Lapinkoiran Seura Ry 40 vuotta Reviirin juhlanumero 1/2021 / 12€ tilattavissa verkkokaupasta